21 maja 2012

Bransoletka ze sznurka i nakrętek na śruby

Długo szukałam inspiracji do tworzenia czegoś nowego. Ale internet jest cudownym miejscem, w którym ich nie brakuje. Znalazłam świetną stronę z której czerpię pełnymi garściami :)  Nie tylko w dziedzinie tworzenia biżuterii.

Bransoletka, którą ostatnio wykonałam, jest bardzo prosta do zrobienia i nie wymaga wyszukanych materiałów. Czyli coś z niczego :)
Użyłam bawełnianego sznurka w kolorze kremowym i nakrętek na śruby wielkości 10 mm.

Według mnie efekt jest świetny.




Następne bransoletki będą kolorowe.

4 komentarze:

  1. Świetna! Podziwiam i pomysł, i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarze! Bardzo się cieszę, że się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki sznurek jest do tego użyty?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy :)